Саме такою за підсумками роботи у цьому році з нагоди Дня шахтаря визнано допоміжну дільницю шахтного транспорту шахти “Відродження”, яку очолює молодий гірничий інженер Станіслав МЕВША.
- Особливістю нашого вугільного підприємства є те, що транспортування гірничої маси, породи, доставка працівників на робочі місця, спуск-підйом матеріалів під землею відбувається за допомогою електровозної відкатки, – інформував начальник дільниці. – А довжина конвеєрної лінії – понад 500 метрів. Тому схема транспортування є доволі складною. Забезпечити її безаварійну роботу, щоб основні шахтні дільниці змогли виконати план – наше завдання.
На дільниці шахтного транспорту задіяні 137 гірників таких професій, як машиніст підземних установок, машиніст електровозу, гірник з ремонту гірничих виробок, гірничий робітник, стовбурові, машиністи конвеєрних ліній.
За робочий стан техніки та механізмів відповідає механік ДШТ Андрій Фарина. У роботі – п’ять електровозів АМ-8Д, три конвеєра 1Л80, лебідка БЛ-1200, 160 вагонеток ВГ-2,5. Два роки тому придбані батареї нового покоління КЛМ-400 виробництва заводу “Альтернативні джерела струму” (м. Великі Мости), також в експлуатації акумулятори типу 112ТНЖ-350У5 та ТНШ-350Р.
- Напрямків роботи дільниці – багато, тому бригадирів кілька, – розповідає Станіслав Сергійович. – У машиністів електровозів велика відповідальність не лише безпосередньо за маневрові роботи, а й за безпеку гірників. Бригадир машиністів – досвідчений спеціаліст Ярослав Дзвінчук. Ремонт електровозів – за бригадою Володимира Іванцева. Варто згадати й електрослюсаря Богдана Паску, чиї “золоті” руки здатні ліквідувати найскладніші поломки. За ревізію, ремонт рейкової колії протяжністю 2000 м відповідає бригада ГРГВ Володимира Тереха. Акцент на правила техніки безпеки – повсякчасний, тому важко переоцінити роль підземних гірничих майстрів Ігоря Німця та Олега Панчука. Стала робота конвеєрної лінії від техкомплексу до породного відвалу – це заслуга поверхневого гірничого майстра Ярослава Котиса, людини, чиє ставлення до роботи, відчуття відповідальності за доручену справу – приклад для усіх нас.
Найбільший обсяг робіт ДШТ – це навантаження вагонів гірничою масою з лави №432 та південного штреку, де ведуться прохідницькі роботи, транспортування її до вугільного перекиду, підняття скіпами на поверхню, де на техкомплексі вилучається порода та конвеєром доставляється на вугільний відвал. Також щодня доводиться спускати у забої матеріали, запчастини, довозити до місця праці робітників. Працівники ДШТ добре розуміють, що збій на будь-якому з цих етапів – неприпустимий та прикладають максимум зусиль, щоб транспортні артерії шахти функціонували справно.
Марія ЛУЦЕНКО
На фото: колектив дільниці шахтного транспорту шахти “Відродження”, начальник Станіслав Мевша (у центрі).
За матеріалами газети «Гірник»