Вантажно-транспортне управління вже понад шість десятиліть здійснює залізничне сполучення між шахтами, збагачувальною фабрикою ПАТ “Львівська вугільна компанія” та споживачами твердого палива.
- Більше дев’яноста відсотків наших перевезень – це транспортування твердого палива. За підсумками січня-жовтня ми виконали план навантаження вугілля у вагони Укрзалізниці стовідсотково, перевезено 2,1 млн. тонн вантажів, а вантажообіг становив 17,9 млн. тн/км, – інформував начальник ВТУ Олександр БАРНА. – Виконання планових показників ВТУ напряму залежить від роботи вугільних шахт, план розраховується згідно з річними планами видобутку вугілля на шахтах держпідприємства, тому будь-які проблеми чи то з кількістю піднятого на-гора вугілля, чи то з відвантаженням його споживачам, чи то збої у роботі збагачувальної фабрики відразу впливають на наші показники. Але зауважу, що й вантажообігу в 1,9 млн. тн/км у жовтні достатньо, щоб підприємство спрацювало з позитивним фінансовим результатом.
Господарка у шахтарської залізниці чимала: 70 км залізничних колій, п’ять станцій,147 стрілочних переведень та 40 переїздів. Постійно 22 години у добу в роботі два локомотиви ТМ-2. А також 207 напіввагонів, 14 вагонних ваг, два крана на залізничному ходу та інша колійна техніка.
Найбільш гостро стоїть питання з вагонним парком. За словами начальника ВТУ, вагони виготовлені більше 40 років тому, постійно перевозять дуже абразивну гірничу масу, тому кузови потребують систематичного відновлення. А метал, що переважно йде на ремонтні роботи, дуже дорогий. Але лише у жовтні силами депо виконаний ремонт 38 напіввагонів. Також у власному депо здійснено ремонт локомотива. Раніше залізничну техніку обслуговували в депо “Львівзахід”, проте професійний рівень фахівців ВТУ дозволяє виконувати усі роботи на місці, що суттєво економить кошти. Варто віддати належне керівнику служби рухомого складу Вадиму Лакіну, завдяки його організаторським здібностям стабільно працюють локомотивні бригади та ремонтний цех. Досвідчений бригадир Ярослав Блонський, працівники Богдан Нестор, Юрій Ваколюк, Володимир Залеський, Андрій Гріца – це золотий фонд основної нашої служби, заступника начальника депо з ремонту рухомого складу Михайла Тимківа до Дня шахтаря за багаторічну добросовісну працю відзначено нагрудним знаком “Шахтарська слава” І ст., а помічника машиніста тепловоза Тараса Саврука до Дня залізничника – знаком “Шахтарська слава” ІІІ ст. Відзнаку “Шахтарська гвардія Галичини” отримав до професійного свята й заступник начальника з охорони праці та безпеки руху Володимир Пісочнюк.
Велике навантаження на працівників служби колії, де начальником Олександр Федорчук. Щодня вони виконують заміну шпал, рейок, підбивку, профілактичний ремонт залізничних шляхів, очищення їх від бруду, приводять у належний вигляд станції. Зараз триває капітальний ремонт – заміна 800 м залізничного полотна колії, що веде до шахти “Відродження”, який координує головний інженер ВТУ Віктор Лакін. Цьогоріч до професійного свята за сумлінну працю отримали нагороди такі працівники цього підрозділу як Зіновій Козяр, Олександр Коцур, Олена Лакіна, Ганна Ликова, Сергій Боргуш. До Дня захисника України відзначено цінним подарунком – наручним годинником від Львівської терорганізації Укрвуглепрофспілки учасника АТО, монтера колії Сергія Парія.
Відповідальна робота у начальників та чергових по станціях, диспетчерів зі служби організації руху, яку очолює Олег Шатунов. До Дня залізничника за добросовісне ставлення до своїх обов’язків відзначені Василь Гупало, Іван Остапович, Роман Хлипняч та Ярослава Турко. Обслуговуванням належної до Управління ТЕЦ, стрілочними переводами та сигналізацією колії займаються працівники служби СЦБ і зв’язку під керівництвом Ігоря Бірбана, де тон у роботі задають Сергій Югач та Ігор Котик.
Уже багато років у колективу ВТУ є добра традиція – зустрічати професійне свято по-спортивному. Й цьогоріч залізничники їй не зрадили. У змаганнях, що зібрали чимало вболівальників, найкращим тенісистом став електромонтер СЦБ Олександр Бойцун, помічник машиніста тепловоза Андрій Пісочнюк спромігся найбільшу кількість разів підняти гирю, у шахах і шашках перемогли машиніст тепловозу Ігор Котик та помічник машиніста Тарас Саврук.
Марія ЛУЦЕНКО
На фото: (зліва направо) начальник депо Леонід Шелест, слюсарі з ремонту рухомого складу Василь Пелех, Володимир Вихор та машиніст тепловозу Сергій Чупахін.
За матеріалами газети «Гірник»