Контакти

ДО ДЕЯКИХ РОЗДІЛІВ САЙТУ ІНФОРМАЦІЯ

ТИМЧАСОВО

ОБМЕЖЕНА

E-mail: lvug@bis.net.ua

тел. +38 050 3150615

+38 093 4954095

Календар
Грудень 2016
П В С Ч П С Н
« Лис   Січ »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Архів

DSCF6413Вантажно-транспортне управління вже понад шість десятиліть здій­с­нює залізничне сполучення між шахтами, збагачувальною фаб­ри­кою ПАТ “Львівська вугільна компанія” та споживачами твердого па­лива.

- Більше дев’яноста відсотків на­ших перевезень – це транспортування твердого палива. За підсумками січня-жовтня ми виконали план навантажен­ня вугілля у вагони Укрзалізниці стовід­сот­ково, перевезено 2,1 млн. тонн ванта­жів, а вантажообіг становив 17,9 млн. тн/км, – інформував начальник ВТУ Олександр БАРНА. – Виконання пла­нових показників ВТУ напряму залежить від роботи вугільних шахт, план розрахо­вує­ться згідно з річними планами ви­добутку вугілля на шахтах держ­підпри­єм­ства, тому будь-які проблеми чи то з кількістю піднятого на-гора вугілля, чи то з відвантаженням його спожи­ва­чам, чи то збої у роботі зба­гачува­льної фабрики відразу впли­вають на наші по­каз­ники. Але зауважу, що й ванта­жообігу в 1,9 млн. тн/км у жовтні дос­татньо, щоб  під­при­­ємство спра­цю­ва­ло з позитивним фінансовим рез­уль­­­татом.

Господарка у шахтарської залізниці чимала: 70 км залізничних колій, п’ять стан­цій,147 стрілочних переведень та 40 переїздів. Постійно 22 години у добу в роботі два локо­мотиви ТМ-2. А також 207 напівва­гонів, 14 вагонних ваг, два крана на залізничному хо­ду та інша ко­лійна техніка.

Найбільш гостро стоїть питання з ва­гон­ним парком. За словами началь­ника ВТУ, вагони виготовлені більше 40 років тому, постійно перевозять ду­же абразивну гірничу масу, тому кузови по­требують систематичного віднов­лен­ня. А метал, що переважно йде на ре­монтні роботи, дуже дорогий. Але лише у жовт­ні силами депо виконаний ре­монт 38 напіввагонів. Також у власному депо здійснено  ремонт  локомотива. Ра­­ніше залізничну техніку обслуго­ву­вали в де­по “Львівзахід”, проте про­фе­сійний рі­вень фахівців ВТУ дозволяє ви­кону­вати  усі   роботи  на місці,  що сут­тєво еко­­номить кошти. Варто від­дати на­лежне керівнику служби рухо­мого скла­ду Вадиму Лакіну, завдяки його організаторським здіб­ностям ста­бі­льно працюють локомо­тивні бригади та ремонтний цех. Дос­від­чений брига­дир Ярослав Блонський, працівники Богдан Нес­тор, Юрій Ва­колюк, Во­ло­димир Зале­сь­кий, Андрій Гріца – це золотий фонд основної нашої служби, заступника начальника депо з ремонту рухомого складу Михайла Тим­ківа до Дня шах­таря за багаторічну добро­совісну пра­цю відзначено нагруд­ним знаком “Шах­тарська слава” І ст., а по­мічника ма­шиніста тепловоза Та­ра­са Сав­рука до Дня залізничника – зна­ком “Шахтарська слава” ІІІ ст. Відзнаку “Шахтарська гвардія Гали­чини” отри­мав до профе­сій­ного свята й заступ­ник начальника з охорони пра­ці та без­пеки руху Воло­димир Пі­сочнюк.DSCF6386

Велике навантаження на пра­ців­ників служби колії, де начальником Олександр Федорчук. Щодня вони ви­конують заміну шпал, рейок, підбивку, профілактичний ремонт залізничних шляхів, очищення їх від бруду, приво­дять у належний вигляд станції. Зараз триває капітальний ремонт – заміна 800 м залізничного полотна колії, що веде до шахти “Відродження”, який координує головний інженер ВТУ Вік­тор  Лакін. Цьогоріч до професійного свя­та за сумлінну працю отримали нагороди такі працівники цього під­роз­ділу як Зіновій Козяр, Олександр Ко­цур, Олена Лакіна, Ганна Ликова, Сергій Боргуш. До Дня захисника Ук­раїни відзначено цінним подарунком – наруч­ним годинником від Львівської терор­ганізації Укрвуглепрофспілки учасника АТО, монтера колії Сергія Парія.

Відповідальна робота у начальни­ків та чергових по станціях,  диспетче­рів зі служби організації руху, яку очо­лює Олег Шатунов. До Дня заліз­ни­ч­­ника за добросовісне ставлення до своїх обов’язків відзначені Василь Гу­пало, Іван Остапович, Роман Хлип­няч та Ярослава Турко. Обслугову­ванням належної до Управління ТЕЦ, стрілоч­ними переводами та сигналіза­цією ко­лії займаються працівники служби СЦБ і зв’язку під керівництвом Ігоря Бірбана, де тон у роботі задають Сергій Югач та Ігор Котик.

Уже багато років у колективу ВТУ є добра традиція – зустрічати профе­сійне свято по-спортивному. Й цьогоріч залізничники їй не зрадили. У змаган­нях, що зібрали чимало вболіваль­ни­ків, найкращим тенісистом став елект­ро­­монтер СЦБ Олександр Бойцун, по­мічник машиніста тепловоза Андрій Пі­сочнюк спромігся найбільшу кількі­сть разів підняти гирю, у шахах і шаш­ках перемогли машиніст тепловозу Ігор Котик та помічник машиніста Тарас Сав­рук.

Марія ЛУЦЕНКО

На фото: (зліва направо) нача­ль­ник депо Леонід Шелест, слюсарі з ремонту рухомого складу Василь Пе­­­лех, Володимир Вихор та маши­ніст теп­ловозу Сергій Чупахін.

За матеріалами газети «Гірник»