Контакти

ДО ДЕЯКИХ РОЗДІЛІВ САЙТУ ІНФОРМАЦІЯ

ТИМЧАСОВО

ОБМЕЖЕНА

E-mail: lvug@bis.net.ua

тел. +38(03257)2-32-39

Гаряча лінія

ПОВІДОМИТИ ПРО КОРУПЦІЮ

Телефон для звернення:

+38(03257)2-04-59

Календар
Жовтень 2017
П В С Ч П С Н
« Вер   Лис »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Авторизація
Архів

Цьогоріч з нагоди професійного свя­­та гірників нагрудними знаками “Шах­тарська слава” І ступеня від­значено працівників залізниці – Вантажно-транспортного управління ДП “Ль­вів­вугілля”, що з’явилося у структурі шах­тарського об’єднання ще на зорі будів­ництва шахт понад шістдесят ро­ків тому.DSCN1455

 Саме його коліями доправляли на бу­дівельні майданчики майбутніх копа­лень матеріали та устаткування й по цих же залізничних артеріях курсує від шахт до споживачів або й за складнішим марш­рутом – від шахти до збагачувальної фаб­рики й потім на енергетику – прибузьке ву­гілля. Самі працівники ВТУ стверд­жу­ють, що у них два професійних свята – Де­нь шахтаря та День залізничника. Адже в складних фінансових умовах опера­тивно забезпечити транспортування гір­ничої маси, зберегти фахові кадри, під­тримуючи у належному  стані  рухомий склад, сімдесят кілометрів залізничної колії, вагове господарство – завдання для колективу справжніх професіоналів. Го­ловний інженер Володимир Лакін та ма­шиніст  крана Юрій Танчук – саме з  таких. Обидвоє працюють в управлінні ще з ві­сім­десятих років.

Володимир Лакін – син знаного шах­таря, бригадира вуглевидобувників шахти “Бендюзька” Віктора Лакіна, чия звитяжна пра­ця у вибоях була відзначена дуже ва­го­мими на той час нагородами – орде­ном Трудового Червоного прапора та ор­деном Жовтневої революції. Але його сини об­рали інший шлях. Услід за стар­шим бра­том Вадимом Володимир вступив у  Львів­ський залізничний технікум, після за­кін­чен­ня якого його скерували у Біло­руський інститут інженерів транспорту. У ВТУ роз­починав слюсарем третього роз­ряду і ро­ками, набуваючи професійного та уп­рав­лінського досвіду, сходив кар’єр­ними сходин­ками і вже сімнадцять років-головний інженер управління. У його ком­петенції – координація роботи служб  рухо­мого скла­ду, колії та зв’язку. А справж­ньою віддуши­ною від робочої рутини є ма­лювання: ак­варелі Володимира Вікто­ровича – бажа­ний подарунок для друзів. Так реалізовує мрію дитинства – бути художником. Але про ви­бір професії не шкодує – шахтарська за­лізниця стала доб­рою школою життя, по­дарувала багато ціка­вих зустрічей й при­на­лежність до двох овіяних своєрідною трудовою романтикою професійних спіль­нот – вугільників та за­ліз­ничників.

Юрій Танчук в управлінні з 1980 року. Після школи закінчив курси машиністів ло­комотива, від­служив у армії, трохи по­пра­цював у вузлі зв’язку і потрапив у ВТУ. Спо­чатку уч­нем машиніста локомотива, помічни­ком, а потім став  машиністом кра­на. Про­фе­сія непроста, а оплата праці – по­серед­ня, тому наприкінці дев’яностих звільнив­ся: шукав кращої долі по світах, проте у середині 2000-х повернувся на залізницю. На сьогодні має майже трид­цять років ро­бочого стажу.

- За допомогою крану КДЕ-253 ве­дуться роботи з ремонту та зачистки під’їз­ної колії, вивантажуються-розвантажую­ться вагони, тобто щодня є певна ділянка роботи, – розповідає Юрій Олександро­вич. – За свій вік вугілля навантажив, ма­буть, з пару  мільйонів тонн. На жаль, із трудовою зміною зараз біда – молодь не три­мається: тільки чогось навчиш – розра­ховуються. Я маю вже досвід, і твердо вирішив, що моє місце – тут, у ВТУ, тому працюю на совість, маю задоволення від доб­ре виконаної роботи.

…Напевне, це головне у житті – отри­мувати задоволення від своєї праці, здо­бу­ти майстерність, а разом з тим – і повагу колег. А “Шахтарська слава” для досвід­че­них залізничників – це символ цієї поваги і подяка за багаторічну роботу на бла­го шахтарського краю.

Марія ЛУЦЕНКО

На фото: головний інженер ВТУ Воло­ди­мир Лакін та машиніст крана Юрій Танчук.

За матеріалами газети «Гірник»