З метою оперативного зв’язку із застрахованими особами Пенсійний фонд України, крокуючи в ногу з часом, активно впроваджує сучасні засоби комунікації. Щоб дізнатися про стан своєї страхової справи – стаж, сплачені внески, розмір пенсії, її перерахунок, майбутні та сьогоднішні пенсіонери можуть:
* звернутися особисто до будь-якого сервісного центру (у Червонограді – на вул. Сокальська,1, 5-й поверх, каб.№1,12,13) з паспортом та ідентифікаційним кодом і отримати відомості;
* зареєструватися на веб-порталі електронних послуг ПФУ portal.pfu.gov.ua та зайти в “особистий кабінет”. Це можна зробити, заповнивши у сервісному центрі заяву і на місці отримавши код доступу до “особистого кабінету” або ж за допомогою електронного цифрового ключа;
* за допомогою СМС-повідомлень:
- звернутися до сервісного центру, оформити заяву на отримання інформації шляхом повідомлень на вказаний вами номер мобільного телефону, щоб щомісяця отримувати інформацію про сплату/несплату роботодавцем страхового внеску та зарахування/не зарахування цього періоду до страхового стажу;
- в “особистому кабінеті” на веб-порталі електронних послуг ПФУ налаштувати сервіс СМС-інформування.
Також усі пенсіонери, що отримують пенсію через Державний Ощадний банк України, можуть отримати електронне пенсійне посвідчення у вигляді платіжної картки з фото, що використовується водночас як посвідчення пенсіонера, безпосередньо банківська картка та надає доступ до усіх державних електронних сервісів, адже містить в собі електронний цифровий підпис.
За матеріалами газети «Гірник»