У мехцеху шахти «Великомостівська» проводять ревізію та готують до спуску щойно отриманий після капітального ремонту з Краматорська комбайн 1ГШ-68.
Начальник дільниці з ремонту вибійного устаткування Микола Анастасин особисто їздив на завод за комбайном:
- Техніка була в жахливому стані. Я був при збірці, бачив, як сумлінно ремонтували, прислухалися до зауважень, відразу ліквідовували недоліки, на які я вказував. Замінено усі вузли, є гарантія на електродвигуни. Усе зроблено реально добре.
Подивитися, як йдуть справи, зайшов начальник видобувної дільниці Анатолій Потопа:
- До кінця червня маємо змонтувати нову лаву №100, щоб у липні розпочати там очисні роботи. Цей комбайн в експлуатації з 1996 року. Раніше ремонтували на Нововолинському РМЗ, а ось тепер у Краматорську. Якістю виконаних робіт дуже задоволений. Зараз додатково укріплюємо стикувальні вузли, бо лава працюватиме у складних геологічних умовах, а механічна та гідравлічна частини комбайну відновлені на совість. Сподіваємося, що у лаві техніка себе покаже якнайкраще. Тим більше, що завод дає на ремонт гарантію на рік, а планується експлуатувати комбайн всього чотири місяці, потім знову ревізія на поверхні.
Заступник директора з виробництва ДП «Львіввугілля» Ігор Очич інформував, що зараз на краматорському заводі виконується капремонт комбайну РКУ-10 з шахти «Степова».
Не маючи можливості для придбання нової гірничошахтної техніки (та й не виробляється вона зараз в Україні), адміністрація держпідприємства визначила як пріоритет – максимально якісно відновити старе обладнання, мінімізувати простої через ремонт, щоб належно виконувати затверджені планові завдання з вуглевидобутку. Замовлення ремонтних робіт ГШО проводяться через систему Prozorro.