Контакти

ДО ДЕЯКИХ РОЗДІЛІВ САЙТУ ІНФОРМАЦІЯ

ТИМЧАСОВО

ОБМЕЖЕНА

E-mail: lvug@bis.net.ua

тел. +38(03257)2-32-39

Гаряча лінія

ПОВІДОМИТИ ПРО КОРУПЦІЮ

Телефон для звернення:

+38(03257)2-04-59

Календар
Жовтень 2016
П В С Ч П С Н
« Вер   Лис »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Авторизація
Архів

Саме такою за підсумками ро­боти у цьому році з нагоди Дня шах­таря визнано допоміжну дільницю шахтного транспорту шахти “Відродження”, яку очолює молодий гірни­чий інженер Станіслав МЕВША.DSCF4519

- Особливістю нашого вугільного під­­приємства є те, що транспортування гірничої маси, породи, доставка пра­цівників на робочі місця, спуск-підйом матеріа­лів під землею відбувається за допомо­гою електровозної відкатки, – ін­форму­вав начальник дільниці. – А дов­жина кон­веєрної  лінії – понад 500 мет­рів. То­му схема транспортування є доволі складною. Забезпечити її без­аварійну роботу, щоб основні шахтні дільниці змогли виконати план – наше завдання.

На дільниці шахтного транспорту задіяні 137 гірників таких професій, як ма­шиніст підземних установок, машиніст еле­ктровозу, гірник з ремонту гірничих ви­робок, гірничий робітник, стовбурові, ма­шиністи конвеєрних ліній.

За робочий стан техніки та ме­ханізмів відповідає механік ДШТ Андрій Фари­на. У роботі – п’ять електровозів АМ-8Д, три конвеєра 1Л80, лебідка БЛ-1200, 160 вагонеток ВГ-2,5. Два ро­ки тому прид­бані батареї нового поко­лін­ня КЛМ-400 виробництва заводу “Аль­­терна­тивні джерела струму” (м. Ве­­ликі Мос­ти), також в експлуатації акумулятори типу 112ТНЖ-350У5 та ТНШ-350Р.

- Напрямків роботи дільниці – ба­га­то, тому бригадирів кілька, – роз­повідає Станіслав Сергійович. – У ма­ши­ні­стів електровозів велика відпо­­ві­даль­­ність не лише безпосередньо за маневрові ро­боти, а й за безпеку гір­ників. Брига­дир машиністів – досвід­чений спеціа­ліст Ярослав Дзвінчук. Ре­монт електровозів – за бригадою Воло­ди­ми­ра Іван­цева. Варто згадати й елект­ро­слюсаря Бог­дана Паску, чиї “зо­лоті” ру­­­ки здатні ліквідувати най­склад­ніші  поломки. За ре­візію, ремонт рейкової ко­лії протяж­ніс­тю 2000 м відповідає бри­гада ГРГВ Володимира Тереха. Ак­цент на прави­ла техніки безпеки – пов­сяк­часний, то­му важко пе­реоцінити роль під­земних гір­ничих майстрів Ігоря Нім­ця та Олега Пан­чука. Ста­ла робота кон­­­веєрної лі­нії від тех­комплексу до породного відвалу – це заслуга по­верх­невого гірничого майст­ра Яросла­ва Котиса, людини, чиє ставлення до ро­­боти, відчуття від­по­ві­да­льності за до­ручену справу – приклад для усіх нас.

Найбільший обсяг робіт ДШТ – це на­вантаження вагонів гірничою масою з лави №432 та південного штреку, де ве­дуться прохідницькі роботи, транспортування її до вугільного перекиду, під­няття скіпами на поверхню, де на тех­комплексі вилучається порода та кон­веє­ром доставляється на вугіль­ний відвал. Також щодня доводиться спус­кати у забої матеріали, запчастини, до­­во­зи­ти до місця праці робітників. Пра­ців­ники ДШТ добре розуміють, що збій на будь-якому з цих етапів – непри­пус­тимий та прикладають  максимум зу­силь, щоб транспортні  артерії шахти функ­ціону­вали справно.

Марія ЛУЦЕНКО

На фото: колектив дільниці шахт­ного транспорту шахти “Від­родже­н­ня”, начальник Станіслав Мевша (у центрі).

За матеріалами газети «Гірник»