Основним споживачем послуг, що надає управління, є шахти, підприємства та організації Львівсько-Волинського вугільного басейну.
Добута вугільна маса – це тільки початок великої подорожі вугілля. Для того, щоб вугільна маса стала товаром і досягла користувача, потрібен важкий, довгий, непростий шлях.
ВП «ВТУ» і є тим ланцюжком, який здійснює подорож добутого шахтарями вугілля до кінцевого результату.
Робота підрозділу напряму залежить від роботи шахт ДП «Львіввугілля» та збагачувальної фабрики ПАТ «Львівська вугільна компанія». Які б зміни не відбувались на цих підприємствах – це відразу вносить корективи в перевезення вантажів.
За підсумками 2016 року перевезено 2514 тис. тонн, виконано вантажообігу 21608 тис. т/км, навантажено вугілля в вагони «Укрзалізниці» 1414 тис. тонн.
Доходів від реалізації продукції (робіт, послуг) отримано за 2016 рік 30297 тис. грн. при плані 27963 тис. грн. Виконання становить 108,3 %.
Виконання цих показників напряму залежить від діяльності служби вантажної і експлуатаційної роботи під керівництвом Шатунова Олега Олексійовича. Цілодобово трудяться диспетчера з організації руху, чергові по станціях, прийомоздавачі на чотирьох залізничних станціях.
Дуже складна та різноманітна технічна база в службі рухомого складу, яку очолює Лакін Вадим Вікторович. На балансі в нього знаходиться 9 локомотивів, 230 вагонів (з них 207 напіввагонів); 14 вагонних ваг та інша техніка.
Розширена й набула значної важливості ремонтна зона. У ВП «ВТУ» є депо рухомого складу, вагоно-ремонтне депо, ремонтно-господарський цех, цех з ремонту колійних машин та залізничних кранів. Власними силами кваліфікованих працівників цих дільниць виконуються всі роботи з ремонту залізничної техніки, що суттєво економить кошти. Протягом 2016 року проведено ремонтів тепловозів:
- 4 малих періодичних (ПР-1);
- 7 профілактичних (ТР-2);
- 32 профілактичних (ТО-3);
- ремонт двох тепловозів;
- обстежено та відремонтовано 152 піввагонів та інше.
Велике навантаження на працівників служби колії, де начальником Федорчук Олександр Павлович. Щодня вони виконують роботи із заміни шпал, рейок, підбивку та профілактичний ремонт залізничних шляхів, очищення їх від бруду та снігу, приводять у належний вигляд станції. А господарка немала: довжина залізничної колії 70 км, 143 стрілочних перевода, 40 переїздів.
Відповідальна робота у працівників служби сигналізації, зв’язку і енергопостачання, яку очолює Бірбан Ігор Петрович. У підпорядкуванні працівників цієї служби знаходяться світлофори, обладнання сигналізації, повітряні лінії зв’язку, кабельні лінії зв’язку, телефонний зв’язок, станційний, маневровий, поїздний радіозв’язок.
Нині ВП «ВТУ» – це потужний виробничий підрозділ ДП «Львіввугілля», надійний партнер гірників Львівсько-Волинського вугільного басейну.
Олександр БАРНА,
начальник ВП «Вантажно-транспортне управління» ДП «Львіввугілля»