Контакти

ДО ДЕЯКИХ РОЗДІЛІВ САЙТУ ІНФОРМАЦІЯ

ТИМЧАСОВО

ОБМЕЖЕНА

E-mail: lvug@bis.net.ua

тел. +38(03257)2-32-39

Гаряча лінія

ПОВІДОМИТИ ПРО КОРУПЦІЮ

Телефон для звернення:

+38(03257)2-04-59

Календар
Червень 2014
П В С Ч П С Н
« Тра   Лип »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
Авторизація
Архів

4574e47fd6a3c017d5cb9dc801f13e96Нині вся увага Львівщини прикута до села Межиріччя Сокальського району, де представники Автомайдану, громадських та політичних організацій, активісти громад Сокаля, Червонограда, Сільця, Межиріччя, смт. Гірник блокували проїзд автотранспорту поблизу шахти “Межирічанська”. Для розуміння ситуації надаємо статтю з випуску № 43-44 від 2014-05-29  газети «Голос з-над Бугом»

Активисти вимагають, щоб влада відремонтувала аварійну дорогу сполученням Червоноград-Великі Мости та Червоноград-Соснівка, яка в жахливому стані. Торік зняли верхній шар асфальту і це лише погіршило її стан: нині тут яма на ямі.

Зустрівся з протестувальниками голова Сокальської райдержадміністрації Олег Кожушко. Він зазначив, що автомобільна дорога Р15 Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква належить до мережі автодоріг загального користування і фінансується виключно коштами державного бюджету. Головним розпорядником коштів виступає Державне агентство автомобільних доріг України.

О. Кожушко повідомив, що районна влада спільно з народним депутатом Степаном Курпілем вимагала зміни статусу дороги Р15, яка є державного значення, на міжнародний, що стане можливим після відкриття міжнародного пункту пропуску УгринівДолгобичув.

Напередодні заступник голови Львівської облдержадміністрації Володимир Харчук повідомив, що цю автомобільну дорогу розділено на чотири ділянки: перша  це межа Волинської області  с. Острів, друга  від Червонограда до м. Соснівка, третя  Соснівка  Великі Мости, четверта  Великі Мости. На ділянці від Соснівки до Великих Мостів потрібно здійснювати повну заміну покриття разом з нижнім шаром. Пропозиції подані до Укравтодору. До 50 днів буде проведено тендерні процедури і тоді розпочнуться ремонтні роботи. На цю ділянку дороги передбачено приблизно 34 млн. грн. Також, за його словами, невідкладного ремонту в цьому році потребує міст через річку Рата у м. Великі Мости. Для його ремонту необхідно 20 млн. грн. Відповідні пропозиції на розгляді в Укравтодорі.

Після зустрічі з В. Харчуком учасники акції розблокували дорогу, однак намет залишили. Вони чекали цілу ніч, сподіваючись, що зранку розпочнуть ремонт. Та не так сталося, як гадалося. Вранці, о десятій годині, не було нікого, крім голови Сокальської РДА Олега Кожушка, який разом з учасниками акції чекав на представників філії “Жовківська ДЕД” та їхню техніку. Керівник району зумів організувати п’ять КамАЗів щебеню, щоб частково засипати ями. Біля намету зібралися люди. До нього підходили водії, які запевняли, що також підтримують акцію, бо по такій дорозі не можна їздити.

…У вівторок на місце виїхав начальник Служби автомобільних доріг Львівської області Юрій Лазаренко, він оглянув найаварійніші відтинки дороги та поспілкувався з людьми біля намету. Зав’язалась гостра дискусія. Активісти вимагали, щоб відремонтували дорогу, а Ю. Лазаренко пояснював, чому так сталося, і наводив свої аргументи. Та ті не влаштовували людей, бо у них уже наболіло. Мешканці не хочуть ризикувати здоров’ям своїх дітей, які йдуть до школи та в дитячий садочок. Вони не можуть перейти дороги. Вранці на цьому відтинку з’їхала в кювет маршрутка Червоноград-Соснівка. На щастя, ніхто не постраждав. Через сильну пилюку місцеві мешканці не можуть відчинити вікно. На що начальник облавтодору Юрій Лазаренко сказав: “Я повністю на стороні громади. Ситуація, що склалася у районі з дорогою Р15, насправді жахлива. Цей відтинок важко назвати дорогою. Перший мій візит сюди був 11 квітня. Тоді я зустрівся з міським головою Червонограда і головою Сокальської районної ради. На жаль, зустріч з громадою мені не була організована. І я про це шкодую. Нині все, що можна було зробити, ми зробили. Поперше, змінили проект, бо на одній з ділянок на перших з 6 км не можна просто покласти асфальт, бо дорога просіла, і її потрібно підняти на 60 см. Гарантія на цю основу має складати не менше 10 років. На другій ділянці цієї дороги потрібно робити суцільне асфальтне покриття. Обидва проекти з понеділка запускаються на процедуру тендерних закупівель, а на цьому відтинку дороги Р15 облавтодор робитиме ямковий ремонт та поточний ремонт мосту в Великих Мостах. За Великими Мостами з четверга, якщо дозволять погодні умови, буде також зроблено ремонт. Однак коштів на ці роботи поки що немає, їх планували виділити ще з квітня. Спершу має відбутися засідання Кабінету міністрів України, де буде затверджено перелік коштів для ремонту перших двох ділянок дороги. Це сума 33,4 мільйона гривень. Нині я собі ставлю в заслугу те, що дорога Сокаль-Червоноград включена у перелік на ремонт автомобільних доріг. Спільно з облдержадміністрацією нам вдалося внести її до списку. Кошторисна вартість робіт складає 9,5 млн. гривень. Техніку ДП “Облавтодор” звідси не зніматиме. З райдержадміністрацією будемо вирішувати, як зменшити кількість пилюки на цей період на цій дорозі”.

Незрозуміло, для чого створено дві структури  Служба автомобільних доріг, яка отримує гроші в державі, та “Укравтодор”, який займається ремонтом доріг. Нині остання практично не дієздатна. Для прикладу, у Сокальському райавтодорі працюють 40 осіб, у підприємства майже 130 тисяч гривень заборгованості лише по заробітній платі. Практично, вона не зменшується. Свою точку зору з приводу ситуації, що склалася, висловили заступник голови районної ради Володимир Чуб, Червоноградський міський голова Ігор Чудійович, Межирічанський сільський голова Іван Сироїд, голова Сокальської РДА Олег Кожушко. Зокрема очільник району зазначив: “На сьогодні вже помітний поступ уперед: робиться ямковий ремонт дороги, великі вибоїни засипають щебенем. Що значно полегшило водіям проїзд. Дякую Сокальським суб’єктам господарювання, які з розумінням поставилися до ситуації та сприяють у вирішенні проблеми. Це  ДП “Львіввугілля” (Андрій Дяченко), вантажнотранспортне управління ДП “Львіввугілля” (Олександр Барна), ПП “Соріс” (Анатолій Остапчук), заступник директора шахти “Межирічанська” Богдан Скіра, підприємець Юрій Лящук, ПАТ “Львівська вугільна компанія” (Андрій Перерва).

Та щоб не вийшло говорили-балакали, а потім забули, активісти склали протокол зустрічі. У ньому зобов’язали Службу автомобільних доріг у Львівській області розпочати поточний ремонт дороги Великі Мости  Межиріччя та утримувати її в стані, придатному для експлуатації. Громада залишила за собою повний контроль. Протокол підписали начальник Служби автомобільних доріг у Львівській області Юрій Лазаренко, депутат обласної ради Ганна Костюк, очільники місцевої влади, активісти акції.

Любов ПУЗИЧ.