«Вантажно-транспортного управління» ДП «Львіввугілля» протягом десятиріч існує і успішно виконує свої завдання, а саме надає послуги з перевезення вугілля та інших вантажів для забезпечення потреб шахт, підприємств та організацій Львівсько-Волинського вугільного басейну, будівництва та ремонту залізничних колій та під’їзних шляхів, виконання вантажно-розвантажувальних робіт.
Добута вугільна маса – це тільки початок великої подорожі вугілля. Для того, щоб вугільна маса стала товаром і досягла користувача, потрібен важкий, довгий, непростий шлях.
Управління і є тим ланцюжком, який здійснює подорож добутого шахтарями вугілля до кінцевого результату. Робота ВТУ напряму залежить від роботи шахт ДП «Львіввугілля» та ЦЗФ. Які б зміни не відбувались на цих підприємствах – це відразу вносить корективи в перевезення вантажів.
І сьогодні на балансі Управління знаходиться 9 локомотивів, 230 вагонів (з них 207 напіввагонів) довжина колії складає 74,09 км. Розширена та набула значної важливості ремонтна зона. У ВТУ є ремонтне депо рухомого складу, депо з ремонту шляхових машин та механізмів, власними силами ремонтуються вагони, здійснюється ремонт залізничних колій та під’їзних шляхів.
- За перше півріччя 2015 року перевезено понад 750 тис. тонн, – розповідає начальник управління Олександр Барна. – Не зважаючи на складні обставини, недостатнє фінансування, управління перевиконує виробничі показники, і все це завдяки злагодженій роботі усього колективу. Не можна не відмітити роботу диспетчерів та станцій, від роботи який залежить швидкість та якість роботи ВТУ. Значний вклад у загальну справу вносить і ремонтний цех, де зношені майже на 90% вагони отримують «нове життя».
Нині ВТУ – це потужний виробничий підрозділ ДП «Львіввугілля», надійний партнер гірників Львівсько-Волинського вугільного басейну.
Алла ГУСАКОВСЬКА